Правильно поставити завдання — половина справи.
Перш за все поставте собі запитання:
- що необхідно розмістити на сайті?
- які відвідувачі приходитимуть на сайт і скільки їх повинно бути?
- які завдання повинен вирішувати сайт (он–лайн замовлення, пошук відповідей на питання, отримання довідкової інформації)?
- чим ваш сайт відрізнятиметься від сайтів конкурентів?
- хто займатиметься оновленням інформації на сайті? (тому що неоновлюваний сайт створювати безглуздо)
Якщо ви чітко уявлятимете собі кінцеву мету — то набагато швидше її досягнете. Якщо вам важко з відповідями або просто не знаєте яким може бути сайт — перетелефонуйте нам і ми детально вас проконсультуємо. Безкоштовно. Ми ніколи не запропонуємо вам те, чого ви не потребуєте.
Визначення структури сайту. Коли ви приблизно вже уявляєте, чого хотіли б добитися від сайту, можна приступати до визначення структури і функціональності проекту.
Що шукають клієнти на вашому сайті?
Функціональність сайту безпосередньо залежить від поставлених завдань. Завдання визначаються потребами відвідувачів сайту і тим, наскільки ви їх плануєте задовільнити. Наприклад, якщо ви хочете розмістити на сайті оглядову інформацію щодо вашої продукції, то можна розмістити декілька статей. Якщо ж необхідно донести детальну інформацію стосовно моделей, то необхідно створювати каталог продукції. Він може включати фотозображення, технічний опис, ціни на моделі, корзину замовлення та іншу інформацію.
Дайте людям інформацію!
Чим більше корисної інформації буде на сайті, тим більше вам довірятиме клієнт. Пам'ятайте, що сайт — один із засобів зниження навантаження на ваші телефонні лінії. Розмістите на сайті питання, які часто задають, інформацію щодо продуктів, довідник — все це підвищить лояльність клієнтів.
Не перегинайте!
Пригадайте, скільки разів ви скористалися складними функціями на своєму відеопрогравачі. Те саме із сайтом: складна система вимагає постійної уваги і обслуговування. Будьте впевнені, що ви здатні її обслуговувати — мертві розділи, в яких найсвіжіший запис був оновлений рік тому, розсилка по клієнтах, якою ніхто ніколи не користувався — все це гратиме не на вашу користь. Наперед заплануйте, хто займатиметься оновленням сайту, чи досить у вас на це сил і часу.
Наша мета — зробити для вас корисний продукт, який принесе вам прибуток. Ми ніколи не пропонуємо непотрібних функцій, що обтяжують проект. Ви хочете поговорити про це? Ми на вас чекаємо!